دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

عاشق!!

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ب.ظ

بلی بلی عاشق!! عاشق قالب جدید و سر و روی شسته و رفته ی جدید وبلاگمم!!

اصلا سیر نمیشم از نگاه کردنش!!

عاشقشــــــــــــم!!

نخیر نخیر!! جناب دوست جانمم هم به هدفت نمیرسی!! عمرا اگه سرویس دهندمو عوض کنم! مگه میتونــــــــم...!! خودت به فکر دامین باش!! اوهوم اوهوم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱
MelAmi

نظرات  (۶)

۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۹ کوزت میلان
سلام ملیکا!ببین یه مشکل فنی دارم!مشکل ها نه سوال!
وقتی میرم تو وبلاگای "بیان" تو همین قسمت نظرات،خودش همه ی مشخصاتمو نوشته.من نمیخوام توی نظرات منو به خاطر بسپاره.الآن که نظراتتو باز کردم هرچقد خواستم حتی یه حروف ازش پاک کنم نشد.زود بیا به دادم برس!
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۱۷ کوزت میلان
ملیکا جان کجا محو شدی رفتی...؟ یه سوالم وخ نداری ج بدی؟
باشه...منم میرم به مامیت میگم!
پاسخ:
کوزت جونم شرمندههههه انقدههههه دییییییر جواب دادمممم! اگه مشکلت که حل شد که هیچی. ولی اگه هنوزم سواله این که:
وقتی میخوای تو وبلاگای بیان نظر بذاری و مشخصتاتت نیفته اول خودت از حساب بیانت خارج شو. بعد برو نظر بده. یا اینم که اصلا تیک ارسال نظر به صورت ناشناس رو بالای همون باکس نظرات فعالش کن.
۱۱ آبان ۹۲ ، ۲۳:۳۴ کوزت میلان
مرسی مهندس خانوم!! :))
پاسخ:
خجالت خجالت :p
۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۷ نفیسه علمی نیک
دختر عزیزم ننت داره از سر درد می میره..............
پاسخ:
ننم خوشکلم زبونت رو گاز بگیر اول بعد برو آشپزخونه یه سر. در کابینت ادویه جات رو باز کن. فلفل رو بردار. بعد یه دهانشویه کن بی زحمت با فلفل. بعد مرحمت کن بیا و تجدید نظر کن. با تشکرات بساوان! 
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۰ فاطمه خلیلی
ملیکاجون چرانمی یای وبلاگمنظربدی تالینکت کنم.
منم لینک کن.
سلام خواهر خودم چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا بهم نگفتی وبلاگت اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از لوگوت معلومه!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی درباره ی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پستاتو نخوندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی