دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

such a change

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ

Such a chain, such a pain, such a shame.. Such a change... And now: such a day :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
MelAmi

نظرات  (۳)

سلام
من تازه وبلاگتونو دیدم
واسم جالبه
خوب انگلیسی مینویسین
واقعا چیکار کردین انقد مسلط مینویسین
به ما هم بگین یاد بگیریم
خوبه والا شوهرت میاد برات پپسی باز میکنه
دی ماه نظر گذاشته من شمارو تو دانشگاه میشناسم دیدم
الان نظر گذاشته تازه وبلاگتو دیدم
مردم الافن والا نشستن کنار هم این مطلب میذاره اونم پپسی باز میکنه براش تسسسسس
شایدم اینطوری خانمش کارشو راه میندازه دیگه خخخخخخ
پاسخ:
سلام خخخ عزیز! کسی که شما فکر میکنی همسرمه من نمیشناسمش!!! خوبه گفته که تو دانشگاه میشناسه منو. همسر من که منو تو دانشگاه نشناخته بهرحال!! هیچوقت هم برا وبلاگ نظر نذاشته. صرفا جهت شفاف سازی دی ماه نظر نذاشتهه و مرداد بوده. خوب بود تاریخ و ساعت نظر رو چک میکردین نه تاریخ پست رو!😉😉😉
۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۶ مادر بزرگ عزیزت
سلام به بهترین نوه ی دنیا.من که از انگلیسی سردرنمیارم ولی مطمنم هرچی که تو نوشته باشی حرف نداره.دوستت دارم خیلی خیلی خیلی
پاسخ:
مامان بزرگ عزیززززززم آی لاو یو حسابی خیلیییی ذووق کردم کامنت گذاشتی. والا چیز خاصیم ننوشتم از همون چرت و پرتایین که همیشه میشنیدین ازم!!😄😄😄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی