دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

هیچ آدابی و ترتیب مجوی!!

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۹ ق.ظ

درست گفتم اصلا؟؟ هیچ آدابی و ترتیب مجوی؟؟ به هرحال! هرچی!

از همین حالا شماره گذاری پستا و ترتیب و چه میدونم مرتب کردن بر اساس اروم دانا و خانا میره تو صندوقچه ی امبار! (انبار نه! امبار!!)


همین یکم پیش یه سوسک حدودا یه سانتی و سه میلی متری کاملا سیاه که از باغچه میاد و نمیدونم احیانا بهش میگن ساس، از رو دستم شوت شد اونور! جالب اینجاس جیغمم در نیومد! فقط ایست قلبی بود که اونم بحمد پروردگار رد شد!

همه جا تاریک.. جوجو و دودو بغل دستم.. عاشق رفتارشناسیشونم! بعضی وقتا من میخوام برم تو نخ جک جونورا! اونایی که از جنس خودم بهترن!!


به هر حال!


پست زدم تا بگم آقا من بعضی وقتا دلش میخواد میتونست ادوارد باشه!!!! نه ومپایر نباشه! یا زیر نور آفتاب اکلیلی نباشه!! فقط مایند ریدر باشه ورژن جدیدش!( در سلامتی عقلانی به سر میبرم شاید آیا! خود نیز در عجب است!)

حالا البته نه اینکه فقط بعضی وقتا باشه ها! ولی بعضا وقتا من واقعا اینو میخواد که بتونه بفهمه به چی فکر میکنن!

من اصلا هم فضول نیست!

من اصلا هم دهن بین نیست! کاری به کار افکار پوچ و متضاد پوچ دیگران نداره!

من فقط از من بودنش دچار سوء هاضمه شدیدی شده!!!(خودشم .. ینی خودمم نفهمیدم چی گفت نوشتم من!)

آره من نترس بود! شجاع بود! من پارتیزان بود!

من فکر کنم دیگه نیست! هست ولی اونایی که اون بالا گفتم دیگه نیست! من شاید فقط از اون بالاییا تظاهر کردن بهشون براش مونده!!

من خیلی به فکر منم.. خودمو اصلا دوست ندارما.. ولی یه احساسی دارم که این من شدیدا مظلوم واقع شده.. باید هواشو داشته باشم.. خیلی دوسش دارم..!

داشتم میگفتم!

من میخواد مایند ریدر باشه تا نترسه! تا انقدر تو دو راهی خندیدن یا نخندیدن به خودش نباشه!

من فقط میخواد دیگه ضعف نشون نده! من دیگه نمیخواد پیش من(یعنی خودم!!) کوچیک فرض بشه..!

من فقط میخواد مطمئن بشه! ( از چیش و از همه چیش! (دلم نون چیریشی خواست!! :دی) از چیش و از همه چیش رجوع شود به سررسید جان کرمی خاک گاهی خورده و گاه کم خورده!)


من خیلی بچه ی خوبیه.. دروغ چرا بهش حسودیم میشه! خدا خودش بهم دادتش! خدا خودش به همه یه دونه من عزیز داده! ولی خودمون داریم بهش ظلم میکنیم..

چه بسا یه ذره که فکر کنیم میبینیم عاشقشونم هستیم!!


خدایا به عظمتت.. به همون بزرگی و قدرتت..  خدایا به همون عزوجل بودنت.. خدایا به همه ی من ها و خودم های خیلی خوب رو زمینت..: خدایا همون دعای همیشگی..!


پ.ن: من اصلا هم دچار خود شیفتگی نیستم! دچار من شیفتگی حادم!! آره جون خواهر..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۸
MelAmi

نظرات  (۲)

هووووووووووی خل و چل به فکر درمون خودت باش خیلی خطرناکه..گاهی اوقات واسه عوض شدن جو دوستان اداتو در میارم حرفهای تو رو تکرار میکنم فکر میکنن مسخره بازیه میخندن...من/یعنی تو/ دیوووووووووونه شده...بدا به حال پدر و مادرت
پاسخ:
علیک هووووووووووووووی جناب روانشناس!! کسی خب مجبورتون نکرده دنیای منو مزین به بوی جورابای محترمتون کنید!! مجبورتون کرده آیااا؟؟ ;)
۰۶ دی ۹۲ ، ۰۲:۳۶ خال اوغلوی نسل بالاتر
جالب و آموزنده بود فقط نتیجه نداشت... عیب نداره منم اولش همینطوری بودم.. ولی الانم همین طوری ام...
پاسخ:
آخه نتیجه لازم نداشت اینجا یا اگه هم داشت، داشت ولی پیش خودم موند نیومد تو پست.
ممنون بهرحال! ^^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی