دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

نیمچه خانا نیمچه دانا!

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵ ق.ظ

بارون میاد!! 

الان زیر پنجره ی اتاق فاطمه ام! بوی خاک خیـــــــــــــــــــسسسسس.... بعد از چند تا روز جهنمی که نمونه اشو فقط تو قم دیده بودم اصلا این صدای چیک چیک نه! شر شر بارون محشر نیست! یه چیزی غیر اونه! 


همه چیز خیلی فرق کرده! یه چیزایی هم کلا فرق نکردن! باز جای شکرش باقیه که نشون میده من منم! (من میدونه! ایشالا بعدنم میفهمه!(هینت به من این فیوچر!: من جان عزیز رجوع شود به اون قضایای خودنالج و شناسایی و از این حدیث ها که با دلیل و مدرک باید ثابت میکردی به خودت که تو منی و باالعکس!) )

آری آری! خیـــــــــــــــــــــلی خیــــــــــــــــــــــلی یعنی خعلی چیزا فرق کرده! مثل دعایی که تو قنوت نمازام میکنم. 

خدایا! آدما چقدر قابلیت چینجینگشون بالاست!!


آری آری! خیلی چیزا فرق کرده!! گویا لهجه گرفتم!! (گویا شده همتراز یک کابوس برام!) 


آری آری! خیلی چیزا عوض شده!! مثلا دیگه واقعا  احساس استوپید بودن وجودمو یخ آتیش زده کرده! مهم هم نیست که تست آی کیو 124 نشون بده یا اینکه تست زبان، مهارتمو عالی نشون بده! مهم اونیه که نشون میدم! که زیر خط بحرانی ام!! 


آقا من خیلی میترسم!! 

خیلی خیلی میترسم!!

خیلی چیزا فرق کرده!

آقا من اصلا کلا فرق کرده!

تار و پود نورونای مخ تازه بی مخ کشف شده اش، پود و تار شده!

من حس میکنه حس کردنشم حتی فررق کرده!

من بیگانه شده! با تو فرق کرده!

آقا من خیلی میترسم!!

میترسه! 


من همین الان میخواد گریه کنه!..


یه ثانیه قبل بعد نوشت: آقا هدف از باز کردن صفحه ی انتشار مطلب جدید، یه ذره دست کشیدن به سر و روی اینجا بود که شخصی نسازی بشه برا عموم!! ولی الان فکر میکنم دلم نمیخوااااااااااااد!!! میخوام همین یه ذره شخصی نسازی رو هم شخصی سازی کنم!! اوهوم اوهوم! من توی دو ثانیه تصمیماش عوض میشه جدیدا!!


امتحان ریاضیم رو جا موندم!! دسته گل از این بزرگ تر؟؟ آره از این بزرگ ترشم میاد من نگران نباش!! من تو نشناسم من کی تو رو بشناسه؟؟تو؟؟


بعد نوشت بعد دو ثانیه قبل بعد نوشت: خدایا.. به عظمتت... خدایا.. به قدرتت.. خدایا به خداییت.. خدایا به خداییت تنهام نذار..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۹
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی