دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اپیزود نهم .. میخواهم زنده بمانم!

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۴۵ ب.ظ

همین الان به این نتیجه رسیدم که مرگ و شیون نمیخوام! یه بار نه! صد بار!! میخوام زنده بمونم...!!!!


فردا کنکور دارم...

میترسم!


ویرایش:

آیا این نشون دهنده ی از بین رفتن پوکه های باقی مونده از مخ در مغز در جمجممه؟
اینی که الان با این همه ریزه کاری های مهمی که دارم و  زیرشون خط کشیدم که شب کنکور بخونمشون، برگشتم هی دارم پستای قدیمیم رو میخونم و میخندم گریه میکنم گاه به چیزی که نه چندان خیلی قدیم پیش نوشتم، آیا این نشونه ی بیخیالیه زیاد منه یا نشونه ی عمل نابه جا ناشی از فشار زیاد روحی و روانی متاثر از کنکور که نشات گرفته از کار و طرح تقریبا کاملا اشتباه مسئولین و تنظیم کننده ی های نظام آموزشی کشوره؟؟؟
آری! من الآن دارم به یک نظاااااااااااااام (نظام آموزشی!!!) گیر میدم!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی