دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

ولی به نظر من هیچ چیز دست نیافتنی نیست!!

مگه نه خدای من؟؟


به هر حال!

خیلی پیش نمیاد که ازون خوابایی ببینم که آدم دلش نمیخواد بیدار بشه! ازونایی که توش هرچی لایفتایم ویش و هدف و آرزو داری تو زندگیت، به حقیقت ( به حقیقت که نه البته! به رویا! خب خوابه!) میپیونده!!

خیلی شیرین بود واقعا.. اونقدر که درکش الان یکم برام سخته!

یجوری بود که الان هی با خودم میگم یعنی میشه یه روزی خوابایی که میبینیم خواب نباشن دیگه؟؟

نمیدونم.. نه! بندپروازی نیست! اصلا این حرفا رو قبول ندارم!

هیچ چیز نشد نداره!

تا وقتی که نیرو محرکه اشو داشته باشی و اعتماد به یکی که بزرگ تر از این حرفاس که نتونی بهش اعتماد کنی.

به هر حال..!


خیلی شیرین بود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۰
MelAmi

نظرات  (۲)

۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۵۹ فاطمه خلیلی
سلام ملیکاجون منو شناختی؟؟؟؟؟
 به وبلاگم سربزن ونظرهم بده
منو لینک میکنی یا بگم:ای نامرد،من تو رو کردم تو نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی بیاکه من راحت بتونم آهنگ های خوشگلم رو که حتی منبعشودارم رو بهت بدم دانلود کنی(آهنگ ها مال انیمیشن چگونه ازدهای خود را تربیت کنیمه)!!!!!!!!


بیا که مادر رو مجبور کنی بریم خونه ی مامانجون!!!!!!!!!!


بیا که قسمتای بعدیه انیمیشن اژدها سواران برک رو واسم (سه بعدی)دانلود کنی.


بیا که قبل از اومدنت سیمز رو نسب کنی که من تواین طعتیلات بازی کنم که خیلی وقته بازی نکردم!!!!!!!!!!!
پاسخ:
نمیدونم چرا یاد اون شعر مادر سروده ی بیا و دولت امید را بنا و سرفراز کن افتادم!! به هرحال خدایا شکرت که این خواهر ما مخش اینجوریه.. میتونست بدتر از اینا باشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی