دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

یکچه اروم دانا!

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۰۸ ب.ظ

از مزیت های خوابگاه اینه که کلی ترم بالایی هم رشتت رو میبینی میشناسی بعد اونا هی جزوه هاشونو به خوردت میدن!

بعد تو هی به خودت میگی ببین ببین! فوز دل ارومیه ای ها الان اینهمه منبع موثقی که من دارم اونا ندارن! بعد دیگه دلت کمتر آتیش میگیره! :D

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۱
MelAmi

نظرات  (۲)

وا!!!! حالا چرا قبلش دلت آتیش بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به آقای دکتر معینی گفتم برات بهترین منابعو پیدا کنه از همکاراش.خوشحال باش
پاسخ:
آخ جانمیییییییی جان!

ضمنا زود تند سریع رمز عبور اون پست رمزیتو ارسال کن ببینم
پاسخ:
میدمممم ولی یادم نیستتتتتتتت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی