دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اپیزود چهاردهم:برق میزنیم چون الماسیم!!

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۴۸ ب.ظ

شدیدا منتظر اعلام نتایجم...! همه میپرسن چطوری دادی؟ نمیتونم بیشتر از این تحمل کنم گفتن این جمله رو که نمیدونم! باید حداقل کارنامه ی اولیمو ببینم!
اصلا نمیتونم درک کنم که این چیز به اسم کنکور چقدر زندگیمونو مشت کرده تو دستاش!
چرا البته..درکش اصلا سخت نیست! به هرحال تحصیله و درس! مشکل اینه که این چیز کنکور نام نمیتونه تفکیک کنه بچه هایی که برای درس میرن یا فقط برا پول و افتخار!
البته نمیگم که پول لازم نیست..هست! خیلیم هست! همینش حرصم رو در میاره. هرچی بیشتر فکر میکنم میبینم اصلا هیج چیز اونطوری که میخوام باشه نیست برام. من یه چیز دیگه عقیدمه. ولی عقیده ی من آخرین چیزیه که ممکنه مهم باشه!
همین!
خسته شدم از این لنگ درهوایی! منتظر بودن اصلا تو خون من نیست! مخصوصا وقتی که باید منتظر باشم تا ببینم چیکار باید بکنم! بیکار نشستن و منتظر نشستن مزخرف ترین کاریه که میشه کرد! این که نمیدونم من دو ماه دیگه قراره چیکار کنم، شدیدا آزارم میده!!

فعلا هم هیچی دیگه ندارم برا گفتن، حال اینکه برم از اول وبلاگ پستا رو ببینم هم ندارم! همه ی پستا رو چرکنویس میکنم تا کمتر آزارم بدن! اینم بمونه جهت خالی نبودن عریضه! 
وقتی که انقدر معلقم، وجود اینجا همچنان سفت تر از قبل، نه تنها هیچ کمکی نمیکنه، آزار دهنده هم هست!
پس همونطور که من الان معلقم تا چند وقت دیگه، اینجا هم معلق رو به تعطیل میشه! ... تاوقتیکه بفهمم چیکارم! یه برنامه ای داشته باشم! نه اینکه مثل یه نگاهی باشم که خیره به هیچ جا شده!
فعلا!!

ویرایش: خب فکر کردم شاید در آینده با یادآوری این لحظه، دلیل منطقی تری خواستم از خودم!!
دلیل منطقی تر!!: وقتی که توی یه بازه ی زمانی بدجنس گیر افتاده باشم بدون هیچ کار و برنامه درازمدتی(!)، هیچی پیدا نمیکنم برا گفتن! و از اونجایی که دوست ندارم اینجاهم مثل دفترم تو این بازه زمانیه خاک بخوره، میام چرت و پرت مینویسم و چرند و پرندای عزیزم رو خراب میکنم. (خب خودت حتما میدونی که چرند و پرند در چه مقام بالاتری نسبت به چرت و پرت قرار داره!). و خب ترجیح میدم که اینجا خاک بخوره جای اینکه با بداهه گویی های یه ذهن بیکار و علاف بدون هدف منتظر پر بشه! 
بداهه گویی جاش تو دفتر خودشه! اینجا برای خالی کردنه! خوب ازونجایی که کاملا بدون هدفم الان، قاعدتا پر نمیشه دلم که به اینجا نیاز پیداکنم!! 
همین دیگه! اینم دلیل قانع کننده! خوب شد؟؟



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی