دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اپیزود پانزدهم: پایان کار آغاز من است!!

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۴۸ ب.ظ

خب دیگه.. نتایج اومد و من از اون وضعیت وحشتناک معلق بودن مثل یه غبار تو هوا نجات پیدا کردم!
تقریبا همون شد که خودم انتظار داشتم! از اول هم خوب میدونستم رشته ای که میخوام قبول شم امسال نمیتونم! پس برا سال دیگه آماده بودم، ولی حتی یه ذره هم برای سال دیگه با این رتبه آماده نبودم!!
خب ولی به هرحال که به هرحال! 
از بعد ماه رمضون به بعد درس خوندن مثل آدمیزاد شروع میشه! دیگه نه گول زدن خودم درکاره نه خوندن کتاب! فقط تست و سرعت! به اندازه ی کافی تو این کنکوری که دادم تجربه کردم سرعت  افتضاحم چطوری جلوی عرض اندام کردن اطلاعات تقریبا کاملم رو گرفت! خیلی جالب یه تستی تو کل تستا(به جز عربی و زمین!) پیدا نشد که به چشمم نو و تازه یا سخت بیاد! ولی جالب تر اینه که سرعت چقدر جالب گلوی اطلاعاتو گرفت و خفش کرد! 
تقریبا یک سال کامل بدون مدرسه دارم برای بالا بردن سرعتم تو همه ی درسا و نه فقط ریاضی.( که خیلی هم عالی زدمش!!)
ولی سال دیگه غیر از تجربی، کنکور ریاضی هم میدم. به نفعمه!
خلاصه دیگه از بعد ماه رمضون فقط تست و سرعتم شروع میشه و کتاب مزار بی ریختشو گم میکنه خونه ی باباش! از اول مهر هم که دیگه کلا کامپیوتر و فیلم و انیمه و مانگا و کتاب و مجله و ترجمه و همه و همه و همه تعطیل! 
تا ببینم آیا به مراد دل میرسم آخر یا که نه!
اینجا هم دیگه کاملا تعطیل میشه در راستای هموار کردن راه رسیدن به مراد عزیز و گرامی!!!

خب دیگه! به پایان آمد این دفتر هم! حکایت همچنان باقیست! 
ببینم دیگه کی باز میشه این دفتر دوباره!

دفتر خوبی بودی! دوستت داشتم بسی بسیار! به امید اونکه ماه های بسته بودنت زود برام بگذره و روز بازکردن دوبارت رو ببینم زود!!
خدافظت! 

پ.ن: همیشه از کد امنیتی بدم میومده! الان متنفرم!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی