دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اپیزود هشتم:..مرگ!!!

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۴۵ ب.ظ

اعتقاد و ایمان شدیدا راسخی پیدا کردم تو این چند روز اخیر به این قول معروف که :  

<< مرگ یه بار، شیون یه بار!! >>

والا! بابا خسته شدم مردیده شدم شدید! جمعه بیاد زودتر قال قضیه کنده بشه!! هرچی شد شد میرم! دیگه هرچقدرم که بد بدم خنگ باشم یه لیسانس که قبول میشم!! 
فقط دعا کنید ژنتیک باشه! یا بیوتکنولوژی!! یعنی البته فقط یا اینا میشن یا کلا هیچی نمیشن! هیچی دیگه قرار نیست بزنم چون!
فقط دعا کنید دانشگاش دانشگاه باشه! نه آموزشگاه!!( آدم حس کنه داره تو دانشگاه درس میخونه نه آموزشگاه سرکوچه شون!!)
فقط دعا کنید رتبه ام خراب نشه! 

همین دیگه! میترسم! از شنبه مرگ تدریجی برام اتفاق افتاده! 

تازه خدا میدونه بعد کنکور، چقدر طول بکشه تا کاملا احیا بشم! پس لرزه هاش چند روزه قراره باشه و تنمو بلرزونه!

و در پایان! : م ن چ ق د ر ب د م !!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی