دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

آره! نمیدونم چرا!! شاید بخاطر اینکه خیلی عدد سه رو دوست دارم یهو دوباره از اپیزود سه شروع کردم! جالب اینجاس رسیدم به اپیزود شیش بعد تازه فهمیدم!! 
به هرحال! درستش میکنم حالا!

ویرایش»  خب دیگه درست شدن!!
کنکور دادم!

فوق العاده آسون و مسخره بود حتی از آزمونای سنجش هم آسون تر بود! اصلا فکر نمیکردم اینطوری باشه. واقعا ارزش اون همه استرس و ترس رو نداشت! و خدا رو شکر سر آزمون فقط یه ذره دلم میپیچید و هوای تخلیه روحی روانی کرده بود یه کم دلم! ولی خب اجازه ندادم بهش!! قورت دادمش! ترسو میگم!! نه چیز دیگه ای رو!!! 
همه ی سوالا برام کاملا آشنا بودن و کاملا بلد بودم حل بکنمشون!
ولی الان چی؟؟! انتظار داری بگم دانشجوی دکترای پیوسته ی بیوتکنولوژی ام!؟؟؟؟! نچز!!!! 
خیلی به خودم تخفیف بدم شیش هزار هفت هزار میارم!! 
انقدر هم از صبح توضیح دادم و حرف زدم درباره اش که دیگه حالم داره بهم میخوره! ولی منتها چون موضوع متاسفانه تقریبا مهمیه و خب به هرحال چلنج بزرگی بوده برام، از ننه ی گرامی ملتمسانه درخواست میکنم فردا بعد از اینکه کارنامم رو گرفت و آثار باقی مونده از کتابای مزخرفی رو که یه سال چشمم با دیدنشون به تنم شوک الکترونیکی میداد و موهاشو سیخ میکرد، جمع کرد و تو یه جعبه ی گنده گذاشت تا ببینم اگه به سال دیگه نیفتم (که خدانکنه بیفتم!!) بدمشون به کتاب خونه، بیاد یه تحلیل باحال از امروز من بنویسه به جای من! البته امروز که نه! دیروز! الان دوازده و چهار دقیقه اس و چهار دقیقه پیش روزی بود که من کنکور دادم!!


اسم کنکور الکی غول شده! خیلی چرت بود!!
به هر حال که من دیگه مردم! برم فیلم ببینم بعد عمری!!!!


پ.ن : از کنکور رفتم خونه مامانجون گرامی  و عزیز دلم، خیلی عجیب بود برام اونجا بدون کتاب توی دستام ول میگشتم!! بعد اومدیم خونه طبق عادت بعد از اینکه نیم ساعت رو مبل استراحت(!) کردم اومدم تو اتاق دیدم کاری ندارم دیگه تو اتاق!! چرا میام تو اتاق!؟ در اومدم از اتاق! بعد یه علامت گنده ی سوال بالای کله ام درست شد که از حالا به بعد که درس فعلا نیست چیکار کنم!!
حالا همچین میگم انگار قبل کنکور چقدر درس میخوندم که الان متحیرم! خب به هرحال!!! میشه دیگه آدم اینطوری!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی