دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

هوا بس ناجوانمردانه گرم است! مردم بس که عرق ریختم! چه خبرشه آخه! اصلا چه خبر منه!؟ پارسال تو همین وضعیت، وقتیه همه داشتن تبدیل میشدن به مرغ بریون من از شدت سرما دستمو جلوی دهنم میگرفتم و (بدون اغراق میگم واقعا!) ها میکردم!!! ولی دیگه امسال منم پیوستم به بریونی ها! نمیدونم خوبه یا بد!

این که خیلی وقته پست نزدم و خب چیزی نداشتم که بنویسم چند تا دلیل میتونه داشته باشه! یا هنوز تو شوک بعد کنکورم!! و یا به عبارتی پس لرزه ها هنوز پابرجان!
یا این که ننه ی گرامی بعد از رد کردن در خواست ملتمسانم که تو پست قبل بهش اشاره کردم، منو سرخورده کرد!
یا اینم که تنها نیرو محرکه ای که باعث میشد من بیام اینجا، فشار مدرسه و درس و کنکور بود و حالا که اون نیرو محرکه هه برداشته شده دیگه نیازی به اینجا ندارم!!
ولی هیچکدوم ازینا دلیل واقعی نیستن!
دلیل واقعی اینه که من خیلی تنبل شدم! واقعا تنبل شدم! و یه جورایی منزجر!!
حال هیشکی و هیچ کسی رو ندارم! حتی بهترین دوستمو که هنوزم با خودم درگیرم که آیا واقعا بهترین دوستمه یا نه، نه بهش زنگ میزنم نه جواب تلفناشو میدم!! میگه بیا بریم فلان جا ثبت نام کنیم الکی بهونه میارم! دروغ میگم! که نرم! چون حالشو ندارم!!
الان دو هفته اس با والد محترم حرف نزدم. و هنوزم شدیدا با خودم درگیرم که نزنم! نمیتونم! تنبل شدم حتی تو معذرت خواهی! 
میخواستم بعد کنکور برم تفسیر قرآن، تنبلی کردم! زبانمو تقویت کنم! تنبلی کردم! 
حتی حوصله ی سیمز بازی کردنو هم ندارم!!!!
حالا دیروز رفتم سه تا کتاب گرفتم. بخونمشون هم سه تا از پرفروش ترینای نیویورک تایمز رو خوندم هم زبانم تقویت شده. اگه بخونم! میخونم! 
یه سایتی پیدا کردم. افسانه ها! به نظر خوشم بیاد از وقت گذرونی توش. کمتر هم وقت تلف کنی به نظر میرسه فعالیت توش! یعنی خب به هر حال از این فروم الکیا برا علافا نیستش! هدف منده! یاد جادوگران بخیر!! مثل اونه.و البته به درد بخور تر!!
ولی راستشو بخوام بگم حال اونم ندارم! کی حال داره بره سه ساعت چیز بنویسه! واقعا نمیبینم تو خودم این پشتکارو!!

به هر حال! 
از این پستم اصلا خوشم نیومد!! فقط فاز منفی بود!! شاید یکم دیگه وقتی خوندم ازش بدم اومد چرکنویسش کردم!! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی