دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اپیزود چهارم .. مسخره !

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۹ ق.ظ

آدمای تو دنیا دو دسته ان : 1- آدمای مسخره
                                        2- آدمایی که سعی میکنن مسخره نباشن
                                        ولی همیشه با شکست مواجه میشن!
                                   (اصولا  این دسته از آدما از دسته ی اول مسخره ترن ! )

میگی نه ؟! یه ذره دقت کن به اطرافت و آدماش . میفهمی . خود من ! مسخره ترینشونم که فکر میکنم مسخره نیستم !

الان وقتش نیست ولی حالا تو فکر یه پست بلند بالا در راستای مسخرگی هستم !

                  باشد که همگی مسخره باشیم !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی