دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

بعد این همه تجربه ..!!! میدونی اگه از یه مار دیگه نیش بخوری زیاد حرصت نمیگیره . ولی وقتی از همون مار قبلیه دوباره نیش میخوری همون آن نمیفهمی. ولی یکم بعد که فهمیدی ..انگاره که یه پتک ده تنی به سر مبارکت کوبوندن و ..
ده بار نه ..صد بار به خودم گفت باباجون من نیش نخور ! بشناس این ماره زشت بی قواره رو ! ولی چشمامو بستم بازم راست میرم طرف ماره !
اهمیت نده . برات مهم نباشه . چیزی که برات مهم میشه مسئله میشه . جنبشو نداری . قاطی میکنی . میشی مثل الان که از شدت سر درد نمیتونی راه بری .فکر نکن به هیچی به جز مهمه . یه مهم که بیشتر نیست ؟ بقیه میشن اون دسته که باید نادیده گرفته بشن . ایگنورشون کن ! به همین راحتی !!
به همین ساده گیاس مگه ؟؟ چیزی که برام مهم شده حتما یه چیزی داشته که مهم شده دیگه . انقدر راحت نبینم اون چیزو ؟؟
به چه دردت میخوره به جز اینکه تمرکزت رو خراب میکنه ؟ آره شاید مهم قشنگی هم باشه ..
که هست ..!
خب که هست ! ولی این مهم قشنگ اون مهم اصلیه رو داره نابود میکنه . میفهمی نابود .. !! ازین مهم قشنگا زیاد هست !!

...نهایتش !؟؟ هیچی ! نهایت نداره ! حداقل من نمیدونم نهایتشو ! ولی آخرش این میشه که اینجانب به محض این که این پست رو شر کرد دست برمیداره از مسئله کردن این مهم های به ظاهر قشنگ ! حداقل اگه نتونست سعیش رو میکنه که آخرش بتونه ! قول میده . اینجا . در برابر خودش و خودش . دیگه اهمیت نمیدم .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی