دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

یه معلم فیزیکی داریم یه جمله ی قصاری داره که حرفه ای باش !
این حرفه ای بودن فقط تو حل مسائل فیزیک و شیمی و ریاضی و ژنتیک و اینا معنی نمیشه .. آدم باید تو همه چیز حرفه ای باشه . بعد این حرفه ای بودن یعنی چی ؟ یعنی آدم هرچی باشه .. من نباشه ! اونوقت این آدم موفق ترین عادم .. یعنی آدم ..(!) روی کره ی زمینه !
از قدیم من یه عادتی دارم دفتر پر میکنم . حالا خاطره هم که نه به اون صورت آی امروز به تاریخ فلان فلان من بهمان کارو کردم .. .  به هرحال یه نوشته ای بوده که منو تو اون دوره کاملا نشون داده . جالب اینجاس سال به سال هم که دفتر عوض میشد سبک نوشتن تو دفتره هم عوض میشد . من هیچوقت نتونستم تشخیص بدم کدوم دفترمو بیشتر دوست دارم ..هر دوره ای یه شخصیتی بودم و هر دفتری رو که میبینم دلم میخواد همون آدم قدیمی باشم و قتی میبینم که نیستم .. خوب هم خوبه هم بد ! به هر حال آدمه دیگه . طبیعتشه که عوض بشه .. .
زندگی میگذره .. منم میگذرم . عوض میشم . جهتشو نمیدونم که آیا این دلتای شخصیت من به جهت مثبت محور ایکس هاست یا جهت منفی ..!! 
والا این چیزی که من خودم دارم میبینم ..کیلومتر هایی هست طرف منفی محور !! همون یه چیکه قلمی که از والده ی محترم به ارث برده بودم همونم پرید رفت ..!!
که گویا همه ی اینا علایم کنکور هستن ! امسال زودتر نه عین جت گذشت . دو ماه دیگه عیده دو ماه دیگشم امتحانا و دو هفته دیگشم کنکور ..! متفرم ازش ! همه چیزمو گرفت ..!!!
حرفی ندارم برای گفتن . همه ی اینا چرت و پرت های یک مغز متورم بود ..!

پ.ن : روز به روز که میگذره بیشتر عاشق ژنتیک میشم . اما وقتی به آخر عاقبت دکترای ژنتیک فکر میکنم که نهایتش خیلی در به تخته بخوره براشون و بزنه استاد دانشگاه شدن ..! بعد اونوقت خود ژنتیک چی میشه ؟ اون علم دیگه به چه کار عالمش میاد وقتی هیچی به هیچی ؟ ژنتیکه و تحقیقاتش .. بعد اونوقت تو ایران اصلا حمایت میکنن این محققا رو ؟ اصلا چند تا موسسه ی رسمی تحقیقاتی ژنتیک داریم تو ایران ؟ چقدر پیشرفت داشته این علم تو ایران ؟ حالا نه فقط این . کلا رشته های پایه .. . چقدر بهش بها میدن ؟ .. بگم بازم ؟ دلم پره !!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی