دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اپیزود نهم ... Something harder than losing friend

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴ ق.ظ

اول اول پست قبل هرچی باید یه چیزی بگم .. سحر جونم امیدوارم که بیای و ببینی و بخونی اینو!
منظور من از اون یه تیکه ی پست قبلی که دوستام نبود ! تو منو از خودمونی میشناسی دیدی پستامو ، چرندپرندامو واسه همین میشناسی منو ! تو که دوست عزیزمی و من تازه خیلی خیلی خوشحالم شدم که وبلاگمو میخونی !
چون فقط دوست دارم که دوستام و کلا آشناها بخونن . برام اونا مهمن نه بقیه !

خب این از این ! و اما ادامه ی داستان !


You know what is harder than losing your friend !??! Nothing is harder than that but knowing she was never your friend !
Sometimes it is hard to understand what did you do that made them so angry with you !I really didn't expect her to act like this . I mean.. come on I thought she was my friend ! But this behavior of her showed me she never was ! Now I can understand maybe she was good to me just because I could talk to her and listen to her ! She just needed one ear to hear ! And also someday we used to spend the way back home together and maybe this was the reason !
But now she just showed me her real SHE !
Don't be sad Melika ! It is always like this ..!
09/1        22:28


خب این مال دیروز بود ! مال همون لحظه ! اما الان .. ! نمیخوام بگم ارزششو نداره ناراحت باشم ! متنفرم از این جمله ی کلیشه ای ! آخه مگه میشه آدم برای یه چیز بی ارزش ناراحت بشه !؟ وقتی ناراحت باشه از یه چیز ینی به اون چیز اهمیت میداده ! یعنی براش باارزش بوده وگرنه مالیخولیا که نداره !
ولی الان میبینم اون چیزی که با ارزش تره خودمم و شخصیت خودم ! همون دایره ی خودم ! ناراحت میشم ولی دایره امو هواشو دارم ! کوچیکش نمیکنم .  هر حسی دارم برا خودم نگه میدارم . خودش خواست نشون بده که میدونه همه ی تقصیر گردن من نبوده . نخواست هم که باید کلی متاسف باشم برای خودم که دوباره به این نتیجه رسیدم که Nothing is harder than losing your special friend!


پ.ن : متنفرم از کسایی که میگن متنفرن "از کسایی که هی و هوش و خر و الاغ و گاو و گوسفند لحن مودبانه ی حرف زندشونه" و همین کلمات قشنگ  اتفاقا دقیقا نشونه ی صمیمیت خودشونه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی