دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اپیزود سیزدهم ..بلد شدم !

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴ ق.ظ

بلد شدم که وقتی میخوام به یکی شمارمو بدم بلند بلند داد نزنم شماره رو و خودم  یه جا بنویسم براش تا یه مسترق* سمع بدبختی رو که اونورتربی گناه و پاک تر از برگ گل محمدی نشسته، بیچاره نکنم !!


 و اینم بلد شدم که گرد روبی فلاسک چایی والد محترم و آرزو کردن یه ماشین زمانی ، تایم ماشینی چیزی ، کار بس مزخرف و بیکارمآبانه ایه ! باید برم و دنبال قوری واقعی هه بگردم ! 


*مسترق همون اسم مفعولی استراق از باب استفعال! کجاس آقای فرجی ببینه انقده عربی بلدم !!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۱)

من نفهمیدم اینا چی بودن نوشتی!!!
پاسخ:
بلد شدم به این واضح و مبرهنی! واااا!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی