دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اپیزود سوم... bla bla bla ...

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۰۰ ق.ظ

همه چیز اولین بار برات عالیه . دومین بار معمولیه ..سومین بار تکراری .. چهارمین بار ...عمرا !! 

دیدی وقتی یه کتابو شروع میکنی بخونی خوشت که اومد ازش میری میگردی ببینی جلد دومی داره اون کتاب یا نه وقتی پیدا میکنی و میخونیش ای کاشت درمیومد که ای کاش جلد دومشو نمیخوندی و قشنگی جلد اولش تو ذهنت میموند ؟ مثل شیرینی ای که نگه میداری آخر میخوری تا مزه اش بمونه زیر دندونت ! 

حالا این فقط برا کتاب نیس ! یه سریالم اینطوریه . سیزن اولش قشنگه . سیزن دومش مرخرف !! سوم به بعد هم که اگه وجود داشته باشه نمیتونی نیم نگاه بندازی بهش !

همه ی اینا رو گفتم که بگم آقا دنیا خسته کننده اس ! کم هم نه ! خیلی ..! این علامت تعجبایی که من آخر هر جمله میذارم بلا استثنا مسخرن از بس تکرار شدن !! 

دنیا به اندازه ی کافی تکراری هست . حداقل خودمون تکراری نباشیم . وگرنه چه فرقی داریم با این درختای کنار خیابون که یکی بعد یکی زبون درازی میکنن بهت ؟ 

پ.ن : خود من تکراری شدم حسابی ! خودم از فکر کرذن به خودم بدم میاد !

اونیکی پ.ن (!) : امروز سرم  رو با پتک میکوبوندن انگار . هنوزم گوشام سوت میکشن . 

اونیکی اون یکی پ.ن : بابا تابستونه درست ولی آخراشه . سوز سرما داره میزنه کم کم ! جان خودم کولرا یه ذره سبک تر کار کنن نه کسی گرما زده میشه نه من بیچاره سه روز تو رخت خواب میفتم به روغن کاری استخونام!

و آخرین پ.ن : این پ.ن زیبا ترین پ.ن ای هست که تا حالا داشتم . گوشی عزیزم پیدا شد ! داشتم دنبال کلیدام میگشتم ظهری مبلو بلند کردم دیدم عزیز دلم گوشی خوشگلم اون زیر خوابیده بود !!

 قول میدم آخرین پ.ن : رفتم شیر و خرما بخورم بیام . قسم میخورم دیگه خونه ی مامانجون چیزی نمیخورم مگه این که خودم ظرفشو شسته باشم . همه چیزو مثل ناخن میبینننننننننم .... ! Blaaaakh !!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی