دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اپیزود دوازدهم ..

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴ ق.ظ

این پست اسم نداره! چون حرفی نداره !

شده بیخیال بشی ؟ بیخیال بیخیال ؟؟ این که کی چی میگه یا این که خودت چی میخوای و خواستن که نخوای ؟ شده بیخیال بشی که آخرش بگی بابا به جهنم هرچه بادا باد ؟ بذار هرکاری میکنن بکنن ؟
بدترین نوع بیخیالیه . چون آخرش بیخیال خودت میشی  حتی به جایی میرسه که بیخیال متاسف شدن برا خودت میشی..
-و آن روزی میرسد که خدا را که سهل است ، بنده ی زیبای خدا را ، خود را ، به خرابه خانه ی فراموشی میسپاری!

تموم کردم ..
برام فاتحه بفرستین !!

پ.ن :آب داره همیطوری چیک چیک میریزه تو ظرف شویی . تنبلیم میاد بلند شم برم سفت کنم شیرو . دارم فکر میکنم که سدیه این تنبلی براخودش در برابر پتروس فداکار شدن ..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی