دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

گلوم خیلی درد میکنه از بس که جیغ کشیدم !
سرمم درد میکنه از بس دینامیک خوندم !
چشام هم درد میکنن از بس که ... همه چی دیدم !!

مخم داره سوت میکشه از بس که شنیدم هرکی از هرکی از هرشهری باشه بد میگه ! جدیدا کشف کردم قمی ها متنفرن از تهرانی ها !و البته از مشهدیا ! و البته کمی هم از اصفهانی ها .. و البته مقدار بسیار اندکی بیشتر از کمی از تبریزی ها !
بعد جالب اینجاس که قمی ها از قمی ها هم بدشون میاد ! چون شجره نامشون رو نگاه کنی هفت اندر جد قمی ان و حالا مادر مادر مادربزرگ پدر جدشون خدا نکنه که متولد قم نباشه .. اصل و اصالت خانوادگیشونو به فنا میدن که بگن ما قمی نیستیم !!
یه چیز خیلی جالب تر اینکه فقط قمی ها اینطور نیستن !
مشهدی هاهم اینطورن !
بجنوردی ها هم با دز بالاتر اینطورن !
ارومیه ای ها ...!!! اونام خیلی اصرار دارن بگن ما ارومیه ای نیستیم !
کلا کل ایران !
نمیگم همه اینطورن ها ! آدما باهم فرق دارن . ولی اکثریت آدمایی که من دیدم یعنی قریب به 98درصدشون اینطورین!

بعد خیلی قشنگ تر از همه چیز ما ایرانیا میایم خودمونو فحش میدیم . اینهمه حرفی که برای هر شهری در میاریم ، این همه جکی که از ترکا و کردا و لرا و فارسا میگیم ، این همه پسوند و پیشوندی که جلوی اسم آدما میذاریم به خاطر این که متولد یه شهر دیگه ان .. همه و همه ی اینا خب یعنی چی آخه !؟ من موندم تو فلسفه ی این .
اصلا من تو عمرم خدایی یه مشهدی بدجنس ندیدم یا یه اصفهانی خسیس . یا هرچی ترک دیدم زرنگ تر و تیز تر از هرکی دیگه بوده . بعد این اسما رو از کجا درمیاریم واسه خودمون ؟

امروز یه دختره اومد به من و اصالتم فحش داد . آخرشم گفت خب حقیقته ! حالا دور از جون تو به هرحال استثنا پیدا میشه ! ناراحت نشو ! دلم خیلی شکست . یعنی چی آخه ؟ چرا همیشه فکر میکنیم جمعیت غالب آدم بدن و خوب هایی هم به عنوان استثنا داریم ؟ چرا هیچوقت اصل برعکسشو قبول نداریم که آدما کلا ذاتا خوبن مگه این که بد باشن!؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی