دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اسپویلر دوم!

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۰۵ ق.ظ

یلدای همتون مبارک .. قدر ثانیه هاتونو بدونید و بدونم !! و یک نصیحت نوه گانه به همه ی پدربزرگ و مادربزرگ های خواننده ی وبلاگم ( که کمم نیستن البته !! (زهکی !!)): ثانیه هایی که داریم ارزشش خیلی بیشتر از این چهارتا سریال مزخرف تلوزیونه ! حداقل برین سریال خارجکی ببینین بهتر از این ایرانیاس!!

به هرحال ! یلدا رو برا اولین بار به خودم تبریک میگم !! چون تازه درک کردم که کنکوری ام و زمان یعنی چی ! تازه فهمیدم که اینهمه ملت حنجره اشون رو پاره میکنن میگن تایم ایز اور و وقت تمومه و اینا یعنی چی ..! تازه درک میکنم که امروز که خودمو تو آینه نگاه میکنم چقدر پیر تر از دیروز شدم ..!!!


پ.ن:زمان چیز آمفوتریه !! نه خوبه نه بد !!
پ.ن : دلم شدیدا قاراشمیشه ! نمیدونم چیه !! انگار سوار ازین سرسره آبیای گنده مددی شدی ! یا ترن ! خیلی بده ! بده این حس نه وقتی که واقعا سوارشون نشدی !!! :دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۱)

سلام
موفق باشی ...
پاسخ:
سلااااااااام! 
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی