دنیای من!!

شیر و میش

دنیای من!!

شیر و میش

اسپویلر اول .. مرز بین آدمیت و ..!!!

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۰۲ ق.ظ

کلام اول : این یه اپیزود نیست ! اسپویلره !!
کلام دوم : من آدم نمیشم .. ! همین فرشته ای که بودم میمونم  ...هیچوقت اشرف مخلوقات نمیشم ..!!!...گوشیمو برای دومین بار گم کردم ! نکته ی کنکوری اینجاس که یه ماه نشده بود که پیدا شده بود !! قشنگه نه ؟؟!

آخه کجا رفته ؟ باتریش خالی کرده بود یادم رفت بزنم به شارژ ..همونجا رو تخت ولش کردم رفتم کلاس .. اومدم قدرت خدا رو دیدم . خداییش جل الخالق ..!! گوشی ها هم بال درمیارن ..!!! میدونستی ؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
MelAmi

نظرات  (۱)

آرهههههههههههههه یادش بخیر پارسال بود. گوشیتو من قایم کردم زیر رختخوابا تا اقلا یک روز بی اینکه به دوستات زنگ بزنی و اس بازی کنی بشینی یک ساعت درس بخونی بعد شکیبا جاشو بهت گفت.
پاسخ:
بلـــــــــــــه دیگه اینجوری با اعصاب و روان بچه کنکوری بازی میکنن که بعدش بره رتبه n رقمی بیاره بعدش پاشه بره ارومیه بین ترکا عین کر و لالا هیچی نفهمه!! اصلا فهمیدم نقشه ی شومتونو! ولی حیف که الان فهمیدم!!
تازشم کلی الان ترکی یاد گرفتم فوز دلتون! به نقشه ی شومتون نرسوندمتون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی